Belli ki abimi de çok üzmüş Eskişehir'de . Düzenini bozmuş Nesrin'in Madem bu kadar istiyor , istikbali orada demek ki ,gitsin Amerika'ya diye düşünmüş.
O zamanlar dokuz on yaşlarında olmalıydım.Annemden çok babama benziyorum .Burnum ,gözlerimin rengi , bir de bazı huylarım babam ,diye düşünürdüm aynaya bakarken.