"Yine kabuğuma çekileyim , her şeyi tek başıma yaşayayım , ben kendi yaramı kendim yalayarak iyi ederim , diyorsun yani. Biz yine dışarıdayız , öyle mı ? "
Onlar öyleydi, ben böyleydim , haklıydım , haksızdım, yanlıştı ,doğruydu , o yaptı , ben yapamadım derken nasıl da çarçur ediyormuş meğer insan hayatını
Gençlik...
Zamanın ağır ve uzun uykusuyla ipek bir çarşaf. Bu yüzden,aynaya baktığımda şimdi gördüğüm,vaktiyle pürüzsüz bir suretin kırık ,buruk ,yorgun yansıması sadece .Gençlik hikâyemiz değil
kırık olsun ,bizdeki aynısı.