Senin , eski hayatın ,diye düşündüm. benim de eski hayatım.Seninle aynı bahçede oynadım ,Sohrab .Aynı evde yaşadım.Ama otlar kurumuş ,araba yolumuzda bir yabancının cipi duruyor,asfaltımıza yağ damlatıyor .Eski yaşamımız bitti,Sohrab ; o yaşamdakiler ya öldü ya da ölmek üzere . Artık bir tek seninle ben varız .Yalnızca sen ve ben