Bunca yıldır bana nasıl yalan söyleyebilmişti ? Hasan' a küçükken beni kucağına oturtmuş,gözlerimin içine bakmış ve şöyle demişti : Tek bir günah vardır .O da hırsızlıktır... Yalan söylediğin zaman ,birinin gerçeğe ulaşma hakkının çalmış olursun.
İşte oldu. On sekizinde ,yapayalnız kaldım.Bu dünyada hiç kimsem kalmadı.Baba öldü,şimdi onu gömmek zorundayım. Nereye gömeceğim ? Ondan sonra nereye gideceğim ?