📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Aşk oduna düşen maral,sabah erken melemeye başlayınca sesi dağlarda ,boğazlarda yankı yankı duyulur ..." diyordu Raymalı.
"...Kuğu kuğusundan ayrı düşende, güneş bile gözüne kapkara bir leke olarak görünür..." diye cevap veriyordu Begimay.
"...Uzaklardan susuzluğunu gidermek için gelmişsen ben de rüzgâr gibi eser gelir, ayaklarına kapanırım Begimay!
Kaderimde bugünün son günüm olduğu yazılıysa , ölmemek için direnirim Begimay!
Ölürsem dirilirim , ölür ölür yine dirilirim Begimay!
Hep Sensiz kalmak için yaşarım ,sensiz kalmak kör olmaktır,gözsüz olmaktır..."
Dağdan,kırdan koşup gelen küheylan
Serin bulak suyunun tadını bilir.
Yiğidi serinleten yar dudağıdır
Her lezzeti , her sevinci onda bulur
Ve dünyanın en mutlusu olur onu öperken
Eskiler boş yere dememişler :
Bu atın o attan üstünlüğü ne ?
Güzel yürür,hızla gider ,yol alır.
Bu yiğidin o yiğitten üstünlüğü ne ?
Hem akıllı , hem bilgili,erdemli.