Selenaky

Selenaky
@Selenaky
Onun mektuplarını okurken hep ilk okuduğum satırlar gibi yatağımda ve mutlak bir sessizliğin içinde okumuşumdur. İnsan sevdiğinin mektuplarını zaten başka nasıl okuyabilir ki?
Reklam
"Yani geri dönmeyecek misiniz?" dedi. "Birbirimizi hiç terk eder miyiz ki?"
Üstesinden en zor gelinenler en gizlileridir.
Acı sonsuz olsa da neşenin sınırları vardır.
Her mutluluk onların izlerini çoğaltacak, her hüzün onları daha da derinleştirecekti.
Reklam