"Dünyanın tüm müzik uzmanları istedikleri kadar haklı olsun .Ben yine de kendi hazlarımı insanoğlunun ittifakla verdiği hükümlerden önemsiz görmeyeceğim . Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir ,o kadar .Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez . Hoşlandığım ya da hoşlanmadığım şeylerde modayı takip edecek değilim ."
"Kendini ilk kez gerçekten görüyordu.Gözleri görmek için yaratılmıştı,ama o ana dek dünyanın sürekli değişen görüntüleriyle dolu ve kendine bakmak yerine dünyaya bakmakla meşguldüler ."