Büyücülük, beyaz ya da kara büyü, insanlığın şafağından beri varolan bir şeydir. Ve nerede güç varsa, orada faydalanma ve kötüye kullanma da vardır.
Bu da insanlığın doğasıdır. Biz tüm bilimsel ve tekniğe dayalı yeteneklerimize rağmen, bunlardan birini diğerine zarar vermeden yok edemeyiz. Güç de inançlar gibi özen ister, bu nedenle ayinlerimiz ve törenlerimiz var. Bizim onların yapısına, konforuna ve evet gizemine ihtiyacımız var."