Kadınlar en kötüsüdür. Bir erkek üzerinde odaklanırlar. Ah. işte bu o özel kişi, bunu elde etmeliyim. Sonra bunu başarırlar. Sonra da hayatlarının geri kalanını onu nasıl değiştirebileceklerini bulmak için harcarlar. Eğer bunu başarırlarsa, o adam artık onların ilgisini çekmez, neden biliyor musun? Çünkü artık başlangıçtaki o özel kişi değildir.
"Bazı şeyler hiç değişmiyor. İnsanlar hâlâ flört ediyorlar, birbirlerini öldürüyorlar ve politikacılar hâlâ bebekleri öpüp yalan söylemeye devam ediyorlar."