Kitabın sonunu tam olarak anlayamadım.
Gerçekten ne kadar da çok karakter vardı. Hepsinin de kendilerine göre fikirleri, beklentileri ve planları vardı.
Ayrica adam öldürmeyi istemeyen birine göre, Her ne kadar bazilari hak etse de kitabın sonunda çok fazla ölü vardı.
Kısa ama umut dolu bir kitaptı. Millie ve ailesi arasindaki problemler çözülür diye ummuştum.
Gerçekten de 2nci ve 3ncu kitap arasındaki köprüyü kurmuş.