Ali

Ali
@Selim__Pusat
null
Delikanlı Simyacı ile tek bir sözcük konuşmasa da bu yürek hiç susmuyordu. -Yüreğimizi neden dinlemeliyiz? diye sordu, mola verdikleri akşam. -Çünkü yüreğin neredeyse hazinen de oradadır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seni seviyorum, çünkü bütün Evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı.
-Ben gidiyorum dedi. Ve geri geleceğimi bilmeni istiyorum. Seni seviyorum, çünkü… - Hiçbir şey söyleme, diyerek sözünü kesti Fatima. İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.
Çölde değişen tek bir şey vardır: Rüzgâr estiği zaman kumuşlar.
Kendimi çok sevdiğim an, kendime çok acıdığım an.