Delikanlı Simyacı ile tek bir sözcük konuşmasa da bu yürek hiç susmuyordu.
-Yüreğimizi neden dinlemeliyiz? diye sordu, mola verdikleri akşam.
-Çünkü yüreğin neredeyse hazinen de oradadır.
-Ben gidiyorum dedi. Ve geri geleceğimi bilmeni istiyorum. Seni seviyorum, çünkü…
- Hiçbir şey söyleme, diyerek sözünü kesti Fatima. İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.