Ali

Ali
@Selim__Pusat
null
Istırabın derinlerine indikçe sevincimizi kaybetmek korkusu kalmadığı için, yeni bir sevinç başlıyor: Istırabın ilâcı ıstıraptır. İkisinin hâsıl-ı zarb:Sevinç.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimi, kitapların kahramanlarından daha mühim bulduğum için, okumaktan sıkılıyorum.
Istıraptan korkmamanın tek ilâcı ıstıraptır.
Bir tek cevabı saatlerce sürebilecek sualler soruyorlardı; hiçbirine cevap veremiyordum. Yüzlerce kelimeyi teksif edebilecek bir baş hareketi, bir bakış, bir teneffüs arayarak susuyordum.
-Korkuyorum -Niçin? Burada her şey var. Zil bile. Korkarsan bas, gelirler. Her taraf kapalı. -Her taraf kapalı. Korkuyorum.