Selin Bozkurt

Selin Bozkurt
@Selin12344
Hayat biraz da "hep iyi hissetmek zorunda degilim" gerçeğini kabullenmekmiş. Her zaman iyi, güçlü, güzel, enerjik, mutlu, dinç hissetmem gerekmiyor. Sadece ben olmam, kendim olmam ve yola öyle devam etmem de hayatın bir parçasıymış.
Edebiyat
Reklam
#saglıktasiddetehayır
Edebiyat