Bu yıl birçok şeyin eksikliğini hissettiğim bir yıl oldu. Çok özlediğim zamanlar geçti. Bu kez nasıl olur bilmiyorum, ama bu kadar kırgın hissetmekten yorgunum. Mutluluk kavramını yitirdim. Sanki nefes aldığım her anın bir bedeli varmış gibi, oradan oraya sürükleniyorum. Seni özlemekten utanıyorum.
"Seni hala unutmadım. Yaptıkların, söylediklerin her gün kafamın içinde dönüp duruyor. Silmek istediğim her şeye daha çok yakınlaşıyorum. Kendi hayatımı yoluna koymak için her seferinde plan yapıyorum ve seni her gördüğümde yeniden başa dönüyorum. Söylesene bana, benim senin için çektiğim bu acılar gelişinle son bulur mu ya da son bulmayacaksa neden gitmiyorsun hayatımdan?"