Dış dünyanın zayıflara karşı nasıl insafsız olduğunu bildiğim için, bir korunma içgüdüsüyle, bazı masum kötülükleri bu çevreye silah gibi kullanma eğiliminden kurtaramadım kendimi.
Kötülükten ancak kötülük çıkar,. Bayağılık insan ruhunu öldürür. Elbette, çok gelişmiş milletler, kötülükten devir şeyler çıkarıp, onu az gelişmiş milletlere ihraç etmek yolunu bilmektedirler.
Her zaman kendime sorardım :neden noktaların, doğruların eğrileri-ister düzlem, ister uzay şekiller olsun - koordinatları var da daha mükemmel bir varlık olan insan ve onun ayrılmaz bir cüzü olan hayatın koordinatları yok?