Kitaptaki kabile reisi Tuiavii bize bizi, beyaz insanları yani "papalagi"leri o kadar basit ve gerçekçi ifadelerle anlatıyor ki; bu durum doğal yaşama ve minimalizme kafa yorduğum bu günlerde daha basit ve etkili düşünmeme yardımcı oldu. Kitabı okurken birçok yeri işaretledim. Benim için keyifli bir okuma oldu.