Selin

+1
Aşk olmasa insanlar iyi anlaşabilirlerdi. Aşk olmasa...
Reklam
Yorumsuz :D
Bu dünyada en büyük aptallık evliliktir.
Tamam... en kötüsüne hazırım diye düşünüyorsunuz ama o küçücük umuda tutunuyorsunuz, canınıza okuyan da bu oluyor. Sizi o umut öldürüyor.
Vazgeçmek zor iştir. Tutunduğunuz şey dikenlerle dolu olsa da vazgeçmek zor iştir. Hatta en çok da o zaman zordur.
Sayfa 133