"Bir cinneti yaşıyoruz ama bunu yüksek sesle söyleyemiyoruz.Basın teslim alındı.Üniversite teslim alındı.Adalet teslim alındı.Eğitim teslim alındı.Siyaset teslim alındı.Sermaye teslim alındı.Halkın belkemiği bir kişinin diliyle dişi arasında, her gün bir yerinden daha kırılıyor.Her gün her evden gencecik bir çocuğun cenazesi kalkıyor.Her gün her evden bir kişi hapishaneye gidiyor.İçeride öldürdüklerimiz yetmedi, sınırların ötesinde düşman avına çıktık."
"Sonra teknoloji öyle bir yere geldi ki, dünyanın bütün kentleri, hayatları, çölleri, dağları, insanları, avuçlarımızın içine sığdı. Artık hayal kurmuyorsunuz. Fotoğraftan bir gerçeğe bakarak her yeri, her şeyi biliyorsunuz! Aslında bu imkân bizi hiç düşünmediğimiz bir yabancılaşmanın da tam ortasına bırakıyor. İçinde yaşamadan tuhaf bir yalnızlıkla kuşatılıyoruz. Bu, giderek bizi bir korkunun içine atıyor. Bilmediğimiz hayatları yaşamadan tüketiyoruz."
"İnsanın sözden başka yaşayacağı bir yeri yok dünyada, bilirim. İnsan, kabul etmekle dönüştürmek arasında bir gergin iptir, bilirim. İnsan konuşmasaydı -yazmak da içinde- yapacağı tek şey topluca delirmek olurdu, bilirim."
"Yalnızlık bile olmayan bir yalnızlık içinde, herkes kendisini ötekinin darağacına çeker. Ne şiir olur ne müzik. Aşksa daha ilk sözde solar, ilk dokunuşta soğur."