Biz bu dünyaya "iyi hissetmek" için gelmedik. Aksine ne olursa olsun "iyice hissetmek" için geldik. İster olumlu ister olumsuz olsun, tüm duygular hayatın vazgeçilmezleridir ve olumsuz olanları uyuşturan her şey; bizi eninde sonunda kendine esir eder.