Her şey gibi kitaplarda vaktini beklermiş. Yanlış hatırlamıyorsam sene 2022... Tanımadığım, ayaküstü bir kaç dakika güzel sohbet ettiğimiz avukatın hediyesiydi bu kitap. Bana "Selin felsefeyi seversen bu kitapla seversin. Eğer sevmezsen zorlama boşver demişti." Felsefeyi sevemedim sanırım çünkü kitabı da okurken beni biraz yordu :) Aralara başka kitap sıkıştırdığımda konu dağılıyor. Sadece kitaba yöneldiğimde sürekli filozoflar, düşünürler, düşünceler biraz boğuyordu. Keyifli ama yorucu bir yolculuk diyebilirim.
Felsefik kitap okumak isteyenlere belki güzel bir başlangıç olur. Keyifli okumalar. Jostein GaarderSofie'nin Dünyası