Selda

Ama ben İnsanlar içinde yaşıyorum Ama ben Şarkı söylemeyi seviyorum Ama ben Çocuklar gülmezse korkuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İçimden öyle geliyor” … Biliyor musun, dedim Büyükler bunu söylemek için Bin tane kitap okuyor Yine de söyleyemiyorlar.
İnsan acısını sevince dünyayı da seviyor.

Selda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·265 syf.·
17 günde okudu
·
2025 20. kitabı
M. Kemal Sayar
8.3/10 · 3.415 okunma