Selma

Selma
@Selmaerclk
Kitapların sohbeti kahvenin dostluğu...
Onca yaşantı sizce unutulur mu neden bunların yolu ayrıldı ama hep yüzyüze kaldılar ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu satırların arasını film gibi izliyorum...✨️

Selma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
2025 5. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Yanan yerler betonlaşmasın ağaçlandırma seferberliği olsun ... Cennet vatanım nefessiz kalmasın !!! 🇹🇷🌲
Hayata Dair