selman

selman
@Selman51
Kendi dünyasında, Kendi halinde, dünyada ama dünyadan uzak, var ama yük değil, kendi içinde yaşayan biri...
Necmettin Erbakan üniversitesi
niğde
79 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Bir şey yap. Güzel olsun. Çok mu zor? O vakit güzel bir şey söyle. Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör. Veya, güzel bir şey yaz. Beceremez misin? Öyleyse güzel bir şeye başla. Ama hep güzel olsun. Çünkü “Her insan ölecek yaşta.” Geç kalmayasın. 🕊🌿 Şems-i Tebrîzî
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fazla kurcalamayın hayatı; vicdanınız temizse, yüreğiniz de güzelse, yaşayın gitsin işte. 🕊🌿 Can Yücel
1000Kitap
"Oturup konuşsaydık Geçerdi belki her şey. Başını alıp gitmek, Sevdaya dahil değil...."
Edebiyat
Kuş uçmaz kervan geçmez yerdesin. Su olsan kimse içmez, Ölür de susundan Yol olsan kimse geçmez, Sarp kayalara uğratır da yolunu Elin adamı ne anlar senden? Yaşar Kemal
Edebiyat
“Duaların yerini hayaller aldığından beri ziyandayız.” 🌿 İsmet Özel
1000Kitap