selman

selman
@Selman51
Kendi dünyasında, Kendi halinde, dünyada ama dünyadan uzak, var ama yük değil, kendi içinde yaşayan biri...
Necmettin Erbakan üniversitesi
niğde
79 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"Anladım ki insanlar ; Susanı korkak, Görmezden geleni aptal, Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar. Oysa ki biz istediğimiz kadar hayatımızdalar, Göz yumduğumuz kadar dürüstler ve sustuğumuz kadar insanlar.." -Şems-i Tebrizi 🕊
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Şahsınıza karşı haddi aşan, hududu geçen, küstahlaşanları, altın olsa kesenizde, bal olsa kasenizde tutmayın.” Neşet Ertaş
1000Kitap
Ya bütün şairler seni sevmiş, Ya da ben her mısrada seni buluyorum.
Edebiyat
Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık, sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz. Beklerken de yavaş yavaş ölmeyi seçmişiz.‬
Edebiyat
Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş üstadım. “Yalnızlığın en kötüsü seni anlamayanların arasında kalmaktır.” Diye söyleyen Mevlana’yı, anlarsın.
Edebiyat