İnsan bazen kendini öyle bir yalnız hisseder ki, sanki koskoca dünyada sadece o vardır. Konuşmak ister dinleyen yoktur, susmak ister konuşacak şeyler çoktur. Ağlamak ister gözünde bir damla yaş yoktur. Öyle yalnız hisseder ki insan kendini bazen sanki hayatta hiç kimsesi yoktur.
Hayat bu inişleri çıkışları var, düz bir çizgi değil sonuçta ve herkesin bir derdi var. En büyük dert sende sanma, asla başkalarının dertlerini küçümseme, senin küçük gördüğün bir dert bir arkadaşının bakış açısında onun için ölüm gibi gelebilir ve o derdini küçümsediğin arkadaşın senden adım adım uzaklaşır.