SemaGüneş

SemaGüneş
@Sema444

SemaGüneş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·283 syf.·
1 saatte okudu
·
2019 5. kitabı
Özdemir Asaf
8.3/10 · 17,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Türk Millеtinin istikbali bugünkü çocukların isabеtli görüşü vе yorulmak istidadında olmayan çalışma azmi ilе büyük vе parlak olacaktır. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🎈
ÖLMEYEN Sana geliyorum, sana,  Beni anla,içimdeki şeytan.  Yalnız sensin doğru söyleyen.  Gerekince kaçan,gerekince gelen.  Denizin yüzünde geceleyin,  Karanlıkları işleyen renkleri görmek senden.  Senden,bazı kelimelerin farkedilmemiş güzelliğini anlamak,  Unutulmuş yaşamaya başlayıvermek birden.  Sana geliyorum,doğru sana,  Susmamak için.  Çünkü sensin dinleyince dinleyen,  Bakınca bakan.görünce gören.  Sevmesini iyi bilirim,düşünmeyi öğrendim.  Duydum nedir can vermeden ölmek.  Artık bütün kapıları açıp kapayabilirim.  Sen anlarsın bunlar ne demek.  Sana geliyorum, yalnız sana,  Yalansız,gizlisiz.  Olduğu gibi anlatacağım ne varsa,  Bil,bilsinler,biliniz.  Sen,  Vurunca vuran,gülünce gülensin.  Sesin,yüzün,ellerin yüzde-yüz senin.  Sen ölmeyensin
KENDİSİNİ UNUTMUŞ Bütün aşkların kitabı elinde Sevilmemiş yinlerin* balosuna gitti. Öyle kalabalıktı ki, Sevdiğini anlamadı. Bütün kapıların anahtarı elinde Öpülmemiş dudakların balosuna gitti. Öyle aydınlıktı ki, Öptüğünü anlamadı. Işıklarla örtünmüştü çıplaklık, Renklere uzandı, susamış, Beyazlıklar arasında kayboldu bakışları. Gözleri yaşayamıyordu artık. Şekilleri** çağırmaya gitti, kandıracak. Elleri aranıyor, tutamıyordu. Elleri, elleriydi kurtaracak, Artık yaşamıyordu. Bir yanda gelen o dinmeyen aydınlık, Aldıkça alan. Bir yanda giden bir noktaydı karanlık, Ellerinde başlayan, gözlerinde biten. Bağırdı, kan gibi aktı sesi, Aşamadı dışının duvarından. Elinde bütün aşkların kitabı,
Ağlamak unutmak kadar kolaydır inan...Sevin ağlayabiliyorsan.Sevinağlıyorsan...Gül ağlayabiliyorum diye,gül ağlıyorum diye.Sana birşey yapamam,ağlayamıyorsan! Özdemir Asaf