Sürükleyici kitaba benziyor henüz 50 sayfa okudum. Beğendim ama bir yer saçma geldi eylem ilk defa baygın şekilde aykutun evine geliyor. Aykutun yegeni erdener hiç vakit geçirmemiş ve tanımadığı eylem için ağlıyor gitmesin diye. Bari biraz oyun oynasalardı da o zaman ağlasaydı.... birde Aykut ile eylem arasındaki aşk biraz fazla hızlı başladı sanki. Yazar olayların çabucak olup bitsin diye bakıyor sanırim. 250 sayfayı geçtim ama bir o anlatıyor bir bu anlatıyor galiba sıkıldım. Evet evet sıkıldım.... Son Dans
Kitap çok güzel. Sürükleyici ama eksiklikler var. Ömeri sevdim ilk başlarda tam bir serseriydi ama onu öyle yapan kadınlar bana göre suçlu... gazel iyi güzel de bazen hadi o evden çık yapabilirsin ayaklarının üzerinde durabilirsin dedim ama yapmadı. O yüzden ona kızdım. Ayrıca evden gidip Ömeri biraz süründürmesi fena olmazdı. Sonradan 1-2haftalıgina Ömer gonderdi onu evden o zaman da acı çekip süründü ama bana yeterli gelmedi. Sonlara doğru ikiside çok çektiler ve olaylar bitmek bilmedi. Aşırı sürükleyici herkes okusun. Pinokyo'nun RüyasıSelvi Atıcı