Güzeldi. Ama yazarın kitaplarını yakın zamanda arka arkaya okumam sanırım dezavantaj oldu bu kitap için. Çünkü hikayeler farklı olsa da seçilen kelimeler kurulan cümleler hep aynı. Ama tavsiye ederim kitabı yeni okuyacak olan sevecektir. RakiplerVi Keeland