Bu nasıl bişi yaaaaa .... MÜKEMMEL. Henüz 100 sayfa okudum. Giriş bölümünde hayatın yaptığını doğru bulmadım ama ona kizamadim. Çok heyecanla okuyorum ve harika bir kitap. Yazarın diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum GitmeSelvi Atıcı
Hiç okunacak bisi değil. Çok sıkıcı. Melisa nin saçmalıkları beni benden aldı. Serkan desen o ayrı bir saçmalıyor. Ya melisa sevdigin adam tehtit ediliyor nisanlisi tarafindan ve sen onu o kişiyle evlen diyorsun bu nasıl bir aşk. Puanı düşük zaten kitabın keşke hiç baslamasaymışım Tutkulu Aşk