Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·628 syf.·
8 günde okudu
·
2024 11. kitabı
Sinan Akyüz
8.2/10 · 7,4bin okunma
Sanki tüm dünya bize küsmüş. hiç kimse kılını kıpırdatmıyor. bu nasıl bir dünya? bu nasıl bir insanlık? bu dünyada haklı olmak için illa Hristiyan mı olmak gerekiyor?"
Sayfa 295 - Alfa·Kitabı okudu
"umudu,"dedi ,en derin acılar öldürür!
Sayfa 279 - Alfa·Kitabı okudu
Büyük bir acı içinde,"Bir insanın hisleri ölür mü hiç?Benimki öldü."diye geçirmişti aklından.
Sayfa 86 - Alfa·Kitabı okudu