Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
"Biz Boşnaklar daha beşikteyken Sırpların nefretini kazanmışız."
Sayfa 62 - Alfa·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Artık müdahale edeceklerini sanmıyorum. Görünen o ki Avrupa,Bosna'da öldü"
Sayfa 48 - Alfa·Kitabı okudu
"Ölürken bağımsız ve özgür olmak ha? Lütfen söyle bana, Boşnaklar bugünleri de mi görecekti anne?"
Sayfa 37 - Alfa·Kitabı okudu
Korkma! bu savaş uzun sürmeyecek .çünkü Avrupanın medeni devletleri buna asla müsade etmez.
Sayfa 35 - Alfa·Kitabı okudu
BEN SUÇLUYUM, ÇÜNKÜ MÜSLÜMANIM!
Sayfa 11 - Alfa·Kitabı okudu