Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
Önünüzde karanlıktan başka bir şey görmüyorsunuz.
Sayfa 318 - Kültür·Kitabı okudu
Reklam
Bende mutluluk korkuyu bastırıyor
Sayfa 318 - Kültür·Kitabı okudu
Beni ağlatmak elinizdeydi,ama gözyaşlarımı durdurmak artık elinizde değil
Sayfa 314 - Kültür·Kitabı okudu
Garip değil mi,acı da sevinç de insanda aynı etkiyi yapıyor.
Sayfa 296 - Kültür·Kitabı okudu
Bir insan ,ne kadar katı yürekli ,kötü niyetli olursa olsun bu saf çocuk ruhuyla karşılaştı mı onu sever ya da koşullar dostluğa imkan vermeyince ondan hoş unutulmaz bir anı saklar .
Sayfa 201 - Kültür·Kitabı okudu
Reklam