Bana kalırsa o parti de saçmalıktı, o resimler de ama başıma gereksiz işler almamak, en azından tartışmalara girmemek için gerçekleri söylememeyi öğrenmiştim.
Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir? Herkes öleceği günü saati bilseydi geri sayım ne kadar zor olurdu, düşünsenize. Geçen her dakikayı tabut çivisi gibi algılamaz mıydık? Açıkça yanıt vermek bile insanı ürkütüyor değil mi?