Sema

Sema
@Semaa2
istersen kahve içip fal da bakarız yine bana üç vakte kadar bir yolculuk görünür belki ay doğar fincanda hanemize.
Reklam
Anı olacak bir şeyim yok her şeyin dünündeyim.
Hiçbir şey gelmeyecek bundan böyle Bir daha ilkbahar olmayacak.
Çağımızın aklında bombalar patlıyor, kaçıyor ama dönüyorlar aynı yıkık yerlere. Silinebilir mi bu yazı? Bu uzun anı unutulabilir mi?
Şiir
Ömrün bir şey anlatıyor sana, ama sen anlamıyorsun! Yağmur durmadan yağıyormuş: Hiçbir şey rastgele değildir.
Reklam