⌏ Kara kız ⌌

⌏ Kara kız ⌌
@Semaa_41
᭟ 𝑻𝒆𝒌 𝒍ü𝒌𝒔ü 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒑𝒍𝒂𝒓𝒅ı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
« Hata yaptıkça öğreniyordu ya hani insan? Kitaplar da kaybolman için yol gösteriyordu işte. Kayboldukça buluyordu insan yolunu. «
Alıntı
↫ Her şeyin çok güzel olacağına çok inandırmıştım kendimi. Ne kadar yükseğe tırmanırsan düşüşün de o kadar sert olurdu, değil mi?
Alıntı
؂ İnsan hayata yakaladığı yerden başlamalı. Vuslat ne kadar gecikse de yaşamaya değer. ؂
Alıntı
〃 İnsanın hayatta en büyük yitiği kendisidir. Onu bulduğu andan itibaren sorumluluklarını da fark etmiş demektir...
Alıntı