Sema Ç

Sema Ç
@Semaa_c_
"Ben de hep sanıyordum ki insanın âşık olması çok güzel bir şeydir."
Reklam

Sema Ç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
2022 2. kitabı
Anna Sewell
8.5/10 · 11,9bin okunma
"Güzel olan güzel eyleyendir."
İnsanlar,sadece gözünle gördüğüne gerçekten güvenebilirsin derler;fakat bence sadece hissettiğine gerçekten güvenebilirsin.
"Unutmayın ki gün gelecek hepimiz yaptıklarımızın hesabını vereceğiz,insanlara ve hayvanlara yaptıklarımızın."
Reklam