semaaacar

semaaacar
@Semaas1
Savaşım kendim ile.
en sevilen şiirden kesit/
Keşke diyorum keşke, Hiçbir şey bilmeseydim. Suya bakıp dursaydım ömrüm boyunca. Bir ırmak kenarında Bir deniz ortasında. Ya da kalbim, Sınırsızlığın müziğini bulmuş, Varlığın şarkısına kendini bırakmış Bir okyanusa Kansaydı keşke..
Reklam
"nasıl güzel üzülüyorum bazen, gece bi' vitrine bakar gibi"
Beni bir sardunya büyüttü belki. /Edip Cansever
Gülüyorlar işte; beni anlamıyorlar, ben bu kulakların dinleyeceği ağız değilim.
“sen hiç de sandığın kadar güçsüz değilsin. sen kendini de devirebilirsin ve kendinle birlikte ağrını da...” • ölüm üzerine | elias canetti
Reklam