semaaacar

semaaacar
@Semaas1
Savaşım kendim ile.
İnsanoğlu kendinden başka hiçbir yaratığın çıkarını gözetmez
Reklam
"insan üretmeden tüketen tek hayvandır.*
"evet yoldaşlar, yaşadığımız şu hayat nasıl bir hayattır? Açıkça söylemekten korkmayalım: şu kısa ömrümüz yoksulluk içinde, sabahtan akşama kadar uğraşıp didinmekle geçip gidiyor."
Güçlüsü güçsüzü, akıllısı akılsızı, hepimiz kardeşiz.

semaaacar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
23 saatte okudu
·
2020 23. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
Reklam