📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında genel olarak bakıldığında güzel ve sürükleyici bir kitap. İlk defa baş karakterlerin isminin verilmediği bir kitap okudum bu arada. Konusu güzel fakat erkek karakterin düşüncelerinin verilmesini çok isterdim. Verilmedi değil mektup bittikten sonra yarım sayfa bir düşünce var elbet. Ama bu yetmez tabii ki. Sonuçta bir aşk mektubu var, hatta sadece bir aşk mektubu değil bir hayat mektubu bile diyebiliriz ama burda erkek karakterin düşünceleri çok önemliydi. Onun dışında kitap güzel bir tutku hatta saplantılı bir aşkı lanse ediyor.