📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Olmuyor değil mi?" Dedi acı çeker gibi.
"Olmuyor, beceremiyoruz gülmeyi..."
"Birlikte ağlıyoruz. Birlikte ölüyoruz. Birlikte acı çekiyoruz. Ama birlikte gülemiyoruz. İşte bizden çalınanlar... Küçük bir tebessüm."
"Geri alamayacağız'
"Geri vermeyecekler"
Aslında beklentim büyüktü kitaba başlamadan önce fakat çok kısa tutulmuş ve ayrıntı sahibi olmadığı için biraz zorla bitirdim diyebilirim. Önerirmisin derseniz önermem. Genel olarak ayrıntılı kitapları, yani a konusu oluyor mesela o a konusunun bütün ayrıntılarını aktaran bir kitap her zaman benim için daha önemlidir. Okuduğum kitaptaki karakterleri daha iyi anlamak için bunun gerekli olduğunu düşünüyorum. Kitaba gelecek olursak eğer bunlardan hiçbiri yoktu. Çerezlik bir kitap.