Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Az önce bitirdim ağlayarak... Okadar hüzünlendimki keşke hiç okumasaydım dedim willin gitmesini kabul edemedim bu haksız bi karar ben böyle düşünüyorsam Clark ne haldedir kim bilir. Keşke sonu böyle bitmeseydi clarka bunu yaptıklrı için kabul edemedim . Çok duygusal bi haldeyim kitaba ilk başldgmda senden önce ben ve sendne sonra ben isimli kitaplar olunca bir aşk hikayesinin devamı die düşünmştm ama willsiz ikinci kitabı nasıl okurum bilemiyorum. Keşke iyileşme yolu olsaydı.. yazarı tebrik ederm hakikaten iliklerime kadar hissederek okuduğum bi kitap oldu.. her nekdr sonu beni incitsede..