Sema

Sema
@Semant
içinden çürüyen bir elmanın kurtlanmadan önceki son çırpınışı..
Beni bu kadar küçük düşüren duygusallıktan kendimi nasıl kurtarmalıyım?
Reklam
Hiçbir zaman fazla heyecana kapılmamalı.
Hoşa gideyim derken, daha beceriksiz oluyorum. Ya hiç nedensiz, içimdekileri döküyor ya da karşımdakini bana sert sert baktı diye düşman belliyorum.
Daha beşikteyken babam benden nefret etmişti. Bu, bahtsızlıklarımın en büyüğüydü.
Reklam