İnsan belki de başkalarının yüreği hakkında yargıda bulunurken her zaman yanılıyordur. Belki gerçekten de acı çekmişlerdi?O zamanların acısı öyleymiş kim bilir?
Ruh cümlelerle yetinmesini bilir,oysa beden öyle değildir, o daha müşkülpesenttir,kas da olsun ister.Beden daima elle tutulur bir gerçektir, bu yüzden de hep hüzünlüdür ve tiksindirici bir görüntüsü vardır.