Sema pala

Sema pala
@Semapala
İnsan belki de başkalarının yüreği hakkında yargıda bulunurken her zaman yanılıyordur. Belki gerçekten de acı çekmişlerdi?O zamanların acısı öyleymiş kim bilir?
Sayfa 302·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan bir yerde takılıp kaldıkça, nesneler ve insanlar iyice yozlaşıyorlar,çürüyorlar ve sırf sizin hatırınıza leş gibi kokmaya başlıyorlar.
Sayfa 287·Kitabı okudu
Ruh cümlelerle yetinmesini bilir,oysa beden öyle değildir, o daha müşkülpesenttir,kas da olsun ister.Beden daima elle tutulur bir gerçektir, bu yüzden de hep hüzünlüdür ve tiksindirici bir görüntüsü vardır.
Sayfa 283·Kitabı okudu
Kafamın içi de tıpkı yaşantım kadar darmadağınıktı.
Sayfa 283·Kitabı okudu
İnsan kadere iyice boyun eğdiğinde mutlu olmak için ufacık şeyler bile ona yetiyor.
Sayfa 273·Kitabı okudu