Fazlasıyla küçük düşürülmüş olmak,fazlasıyla utangaçlık insanı tam bir atalete sürükler. Dünya artık taşıyamayacağınız kadar ağırlaşmıştır. Elden ne gelir ki.O öyle yalvarıp yakarır, yeri göğü birbirine katarak,felaket tellallığı yaparken ,başımı önüme eğdim ve eğer eğmez de elim ayağım buz kesecekti.
Hala mutsuzdu,eskisi kadar, ancak mutsuz olmak için bir an önce yeni bir geçerli neden bulmalıydı. Sanıldığı kadar kolay bir şey değildir bu."Mutsuzum"demekle iş bitmiyor .İnsan ayrıca bunu kendine kanıtlayabilmeli ,kendini geri dönüşü olmayacak biçimde ikna edebilmelidir..