Ölümü unutmakla, kendi yarattığımız monoton,standartlaştırılmış varoluşun parçası haline geliyoruz. Bu monotonluk bir kez yaşam tarzı haline gelince sadece onu korumaya çalışmakla kalmıyor bu tarzı değiştirmeye kalkmasınlar diye bireyleri köstekliyoruz.