“Kitaba karşı hemen hemen karşı konulmaz bir tutkum var; hiç durmadan okumak, öğrenmek, kendimi yetiştirmek peynir ekmek kadar kesin bir gereksinim benim için.”
Bu yılın ilk kitabıydı, Sürekli karşıma çıkan bi kitaptı alıp okudum sonunda ve çok beğendimi söyleyebilirim normalde büyücü tarzı kurgular veya zaman yolculuğu tarzı kitaplar sevmem fakat bu kitapta o kurguları farklı bir mesaj için kullanmış yazar ve çok da güzel olmuş . Yazarın “ebedi döngü” konusunda Nietzsche de etkilendiği aşikar, çok akıcı bir şekilde okuyacağınız bir kitap tavsiye ediyorum