Semih ŞEN

Alnına konsun bu öpüş! Ve, şimdi senden ayrılırken, İtiraf edeyim ki Günlerimi bir düş Sayarken yanılmıyorsun; Ama umut gitmişse uzaklara Bir gece ya da bir gün Bir görüntüde ya da birşeyde olmaksızın Fark eder mi bu yüzden? Bütün gördüğümüz göründüğümüz Yalnızca bir düşün içinde bir düş. Ah tanrım tekini bile kurtaramam mı acımasız dalgadan Bir düşün içinde bir düşmü Bütün gördüğümüz göründüğümüz?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve senin gözlerinde tutuşan ışık Güzellik diye gördüğüydü Sızlayan gözlerimin yeryüzünde.
Alıntı
Ne olmuş geceleyin ve fırtınada Titriyorsa yükseklerde ki ışık? Daha berrak birşey var mıdır Gündüz parlayan yıldızından, gerçeğin!
Alıntı
Daha güzel ve iffetli, tıpkı suçlu güzellik gibi.
Alıntı
Uzun ve neşeli bir ömür sür En iyi ozan, en bilge çünkü.
Alıntı