Bir şeyler yoktu bende, ama ne? Olmayan her ne ise bir oyuk oluşturmuştu sanki. Hep kapatmaya çalıştım o oyuğu. Hep büyüdü, büyüdü. Ne olmaya çalışırsam çalışayım, hep ondan dolayı eksik kaldım... Şimdi öylesine büyüdü ki, "Sen kimsin?" diye sorsalar, belki de "Oyuk!" diye tanımlardım.