Kitap, yazarın otobiyografik bir anlatısından oluşmakta. Yazar, çocukken babası ile olan ilişkisini muzip, aynı zamanda içinizi sızlatacak şekilde kaleme almıştır.
Yazarla tanıştığım ilk kitabı. Çok etkilendim ve herkesin içinde bir yerlerde mutlaka aynı hisleri uyandıracağı duygular barındırması anlatıyı güçlü kılmış.
Kurgu olmayan metinler seven herkese tavsiyemdir.