Semih BAYRAM

Affetmek, yapılanı olmamış saymak anlamına mı gelir yoksa bu yapılanın elbette gerçek olduğunu ama bir şekilde unutmaya da razı gelinebileceğini kabul etmek anlamına mı? Affettiğimiz zaman içimizdeki yara tamamen mi kapanır yoksa o yarayı görmezden gelerek yaşamayı mı seçmiş oluruz? İnsan gerçekten affedebilir mi?
Sayfa 23·Kitabı okudu
Hayat
Semih BAYRAM
Affetmek, hatanı yok sayıp seni bağrıma basıyorum, demek değildir; affetmek, sen artık kahra bile layık olmayacak kadar yoksun demektir...